اخبار

آیا ویژگیهای مدیران موفق هاروارد را میشناسید؟

رسانه جدید

 

صداقت
استفاده از قضاوت شهودی برای انتخاب راهکارهای مناسب
آشکار سازی تفاوت خود با دیگران
اداره کارکنان با همدلی

 
افراد را قبل از معرفی جهت انتصاب به پستهای ستاره ومدیریتی خوب تکان دهید !!!

کارکنان وقتی آرامند رفتارهای ناهنجارشان ته نشین میشود و زلال به نظر میرسند. برای شناخت آنها، قبل از مصرف خوب تکان دهید !!!!

شناخت و پیش بینی رفتار کارکنان و متناسب سازی آن با اهداف سازمان از مهمترین وظایف مدیران منابع انسانی به شمار می آید.

پیام آموزشی 136

 

با ما همراه باشید...


۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید